FRASE DE LA SETMANA

Si al bosc tinguéssim set, Per els amics i amigues,
quina font cercaríem? no triaríem paraules
La de l'aigua més clara entre les més polides
més viva i més brillant. que el món s'ha inventat?

I de l'arbre fruiter, No volem l'aigua bruta,
quina peça voldríem? ni la fruita copejada,
La més madura i dolça ni fer rams d'esbarzers...
suau al paladar.

I quin ram de flors I en la nostra conversa,
a l'amor donaríem? volem paraules boniques
El de colors més polits i no mots grollers!
més frescos i perfumats!


dimarts, 24 de desembre del 2013

EL PRIMER VIATGE A LA LLUNA

Hola, em dic de nom Joan i des de que era petit he volgut ser astronauta. Sempre pens en coets espacials: a l'escola, a casa, al parc, sempre pens en coets! Quan dorm somii que estic volant per l'espai amb un coet espacial de color vermell. Vaig estudiar molt per fer realitat el meu somni, fins que un dia me van dir: - Te necessitam a l'espai, demà partiràs cap allà amb un coet vermell. Aquell va ser el millor dia de la meva vida!


Fiona

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada